Kaip matuojami SEO rezultatai?

Pakilusios svetainės pozicijos Google sistemoje – tai pagrindinis svetainės optimizavimo tikslas. Siekiant šio tikslo visuose svetainės optimizavimo etapuose pasiekiami ir kiti verslui naudingi pokyčiai. Jie yra ne tik papildoma vertė, kurią suteikia SEO paslaugos, bet ir SEO rezultatų matavimo kriterijus. Aptarkime, kokiais dar rodikliais be Google pozicijų galima įvertinti svetainės optimizavimo rezultatus. Organinio srauto pokyčiai […]

read more >

Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

Kad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta. „Google AdWords” reklama Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje […]

read more >