Skaitmeninis marketingas: kuri reklama yra geriausia?

Skaitmeninis marketingasSkaitmeninis marketingas laimi prieš tradicinį marketingą visomis prasmėmis. Žinoma, tam tikra auditorija vis dar mieliau ima reklamą iš TV arba laikraščių, tačiau tokių žmonių dauguma. Ir seni žmonės, ir vaikai jau šiuo metu moka naudotis internetu, taigi jiems aktualią informaciją susiranda labai greitai ir paprastai. Surasta informacija dažniausiai būna vedina reklamos. Efektyvi reklama padės Jums parduoti daugiau, tačiau labai svarbu iš visų reklamos galimybių pasirinkti tą, kuri atrodo pati geriausia ir gali labiausiai tenkinti Jūsų poreikius. Kai pasiūla tokia plati – reikia palyginti kuo daugiau variantų, kad atrastas patenkintų poreikius.

Kad ir kurią reklamos galimybę pasirinktumėte – svarbiausia, kad ji būtų atliekama specialistų. Tik tokiu atveju galite būti tikras, kad viskas bus kokybiškai, įvertinta ir padaryta taip, kaip geriausia Jūsų verslui.

SEO paslaugos

SEO paslaugos dažniausiai įvardijamos kaip labai efektyvi reklama, kuri gali padėti ilgam laikui užsitikrinti, kad Jūsų verslas bus randamas. Google paieškos sistema Lietuvoje naudojasi beveik 98 procentai visų interneto naudotojų, tad natūralu, kad reikia orientuotis būtent į Google paieškos reklamas.

SEO optimizavimas – puikus pasirinkimas, kadangi:

  1. SEO paslaugos yra ilgalaikė reklama, kuri užtikrina, kad ji veiks iki pat Jūsų puslapio gyvavimo pabaigos.
  2. SEO kaina, palyginus su nauda, labai maža.
  3. SEO optimizavimas padeda atrasti tikslinius klientus, taigi didesnė tikimybė, kad jie pirks.
  4. Optimizavimas reikalauja laiko, tačiau galutinis rezultatas dažniausiai pranoksta lūkesčius.

Google AdWords

Greta SEO dažniausiai minima ir Google reklama, kaip turi taip pat įvardijama kaip vienas efektyviausių būdų galinčių padėti pagerinti savo verslo žinomumą ir tuo pačiu atrasti tikslinius klientus, kurie pirks Jūsų produkciją.

Google reklama labiausiai naudojama verslo pradžioje, kai norisi per trumpą laiką kuo garsiau informuoti visus apie tai, kad siūlote prekes ir paslaugas. Kadangi kiekvienas šiai reklamai išleistas centas labai greitai atsiperka – žmonės džiaugiasi nauda.

Facebook reklama

Facebook socialinis tinklas Lietuvoje yra labai populiarus ir daugelis žmonių džiaugiasi, kad naudojantis šiuo socialiniu tinklu galima pasiekti labai didelį skaičių aktyvių vartotojų. Tiesa, valdyti facebook page yra ne taip paprasta kaip galėjote pagalvoti. Reikia įvertinti, sukurti strategija, susipažinti su konkurentais ir tik tuomet bandyti pagerinti padėtį.

Facebook reklama yra labai įvairialypė ir kiekvienu atveju galima ieškoti būdų, kurie padėtų platinsi informaciją apie Jūsų siūlomas prekes ir paslaugas. Kuo naudingesnę info skelbsite ir kuo ji labiau patiks klientams – tuo didesnė tikimybė, kad pati facebook reklama labai greitai ir sėkmingai atsipirks.

Efektyvi reklama turi ne tik parduoti, tačiau ir reklamuoti Jūsų verslą. Būtent tai ir daro facebook.

Reklama forumuose

Galiausiai, bene pats paprasčiausias pasirinkimas, kuris sulaukia gana daug dėmesio – reklama forumuose. Kodėl ji tokia populiari? Kadangi dažniausiai visiškai nemokama. Žinoma, ne kiekvienas žmogus turi laiko forumuose rašyti informaciją susijusią su tuo, koks jis yra geras ir kokios jo paslaugos yra reikalingos. Tačiau reklama forumuose, kad ir kiek daug laiko reikalauja, dalinai nėra blogas pasirinkimas.

Žinoma, geriausia yra vienu metu naudoti kelias skirtingas reklamos galimybes. Tokiu atveju jos suderintos sėkmingai pranoks Jūsų lūkesčius ir tuo pačiu padės verslui nusimesti nematomumo apsiaustą.

Kai kurios įmonės siūlo kelias skirtingas reklamos galimybes. Pirkite komplektą, sumokėkite mažiau ir džiaukitės didesne nauda.

 

Kodėl neverta pardavinėti įmonės pažįstamiems?

imoniu pardavimasIšaušo ta diena, kuomet supratau, kad reikia atsipūsti. Taip liaudiškai sakant padaryti restartą žmogystai, kuri anksčiau vadinosi žmogumi, o dabar sėdi mano kėdėje ir padėrusiu, nieko nematančiu žvilgsniu, spokso į ekraną. Todėl nusprendžiau parduoti įmonę ir greitai supratau, kad tai padaryti nėra taip lengva. Viena vertus, uždaryti įkurtą ir pelningai veikiantį juridinį asmenį gaila, kita vertus, sudėtinga surasti kas svajotų įsigyti įmonę su istorija, dar sudėtingiau tai padaryti neprarandant draugų.

Draugai ir pinigai nesuderinama

Sakoma, kad kai smegenyse tuščia reikia išgerti vitamino, kuris skatina kažkokio hormono veiklą. Gėriau ir vieno, ir kito vitamino. Deja nepadėjo, todėl imoniu pardavimas tapo tam tikra išeitimi. Pirmiausiai, pasakiau apie tai savo draugams ir pažįstamiems. Bėda, niekas iš jų nedirba toje srityje, kurioje dirbu aš. Tie, kurie čia darbuojasi neturi laiko ir noro dar vienai popamokiniai veiklai. Kitiems – žalias arba dar žalesnis miškas juridiniai įmonės valdymo ypatumai. Supratau, kad imoniu pirkimas nėra kiekvieno lietuvio kasdienis pirkinys. Todėl potencialių klientų pradėjau dairytis kitur.

Pasirinkau socialinius tinklus ir teko dar kartą nusivilti. Pasirodo, net naujai isteigtu imoniu pardavimas nėra toks paklausus kaip tikėjausi. Taigi, parduodamos uab buvo apipiltas komentarais apie balansą, apie neva susikaupusias skolas ir dar šimtą dešimt komentarų, kurie prasilenkia su realybe, kaip marsas prasilenkia su merkurijumi.

Įmonės pardavimu nekiekviena bendrovė nori rūpintis

Nusprendžiau parašyti kompanijai, kuri tuo užsiima. Čia taip pat teko pavargti. Juk nauju uab pardavimas yra sudėtingesnis nei jų pirkimas. Juolab, uab pirkimas pardavimas yra populiaresnis nei nupiepusios MB. Tada kilo mintis, reorganizuotis. Pradėjau svarstyti kaip tai padaryti. O gal nepavyks? Gal paprasčiau likviduoti veiklą? Į šiuos klausimus atsakė tik viena bendrovė, kuriai imoniu pardavimas (ar tai būtų MB, ar UAB) yra kasdieninis darbas. Kadangi jie dirbo pagal sutartį ir už tam tikrą sandorio procentą, man ši procedūra nekainavo nieko, o atnešė pelną, kurio nebūtų atnešęs likvidavimas.

Procedūra varginanti ir ilga?

Procedūra su kitos įmonės pagalba buvo greita ir paprasta (vienai tektų vargti daug ilgiau). Juolab, imoniu pardavimas visuose miestuose toks pats (imoniu pardavimas vilniuje, imoniu pardavimas kaune, uab pardavimas klaipedoje). Jeigu būčiau pardavusi bendrovę draugei ir jai verslauti nepavyktų… Greičiausiai, su įmonės bankrotu ateitų galas ir mūsų draugystei. Kita vertus, ar nebūtų gaila savo kūdikio, ar nekaltinčiau jos dėl tokios verslo baigties? Todėl dabar suprantu, kad pažįstami ir draugai nėra tinkami verslo pirkėjai.

Paskolos visiems išduodamos griežčiau, tad siūloma labiau vertinti savo galimybes

paskolos visiemsBesitikintiems paprastai gauti kreditą Lietuvos bankas pabrėžia, kad paskolos visiems dabar išduodamos pagal mokumo vertinimo nuostatus. Tie nuostatai pabrėžia atsakingo skolinimo principus, o tai reiškia, kad bet kas gauti paskolą jau nebegali. Vartojimo kredito įstatyme aiškiai apibrėžiami tam tikri ribojimai, o už jų pažeidimus baudžiama skaudžiai. Kredito įstaigos dabar jau nebėra visiškai laisvos – jos yra apribotos. Jos nebegali savo įsitikinimais nuspręsti kam skolinti pinigus, o kam ne. Kredito bendrovės turi nuspręsti kam išduoti paskolas remiantis mokumo vertinimo nuostatais. Jie įpareigoja laikytis tam tikros tvarkos. Pavyzdžiui, paskolos visiems gali būti išduodamos tik po to, kai įvertinamas asmens kreditingumas.

Šiuo metu paskolos visiems turi būti suteikiamos pagal individualias galimybes. Tai reiškia, kad asmeniui negalima skolinti tokios sumos, kurios jis negalės grąžinti. Būtent kreditingumo vertinimas ir parodo ar asmuo galės vykdyti įsipareigojimus. Tarkime, asmuo nori mėnesiui pasiskolinti 1000 eurų, tačiau jos mėnesio pajamos siekia vos 500 eurų. Kaip manote – toks asmuo turės iš ko grąžinti skolą, jeigu sekantį mėnesį papildomų pajamų jis negaus? Žinoma, kad ne. Jis negalėtų skolos grąžinti net ir per du mėnesius, nes vis dėlto – kiekvienas asmuo patiria buitines išlaidas, kiti turi ir įsipareigojimų kitoms kredito bendrovėms ar lizingo paslaugas teikiantiems paslaugų teikėjams.

Kreditai visiems turi būti išduodami pagal skaičiavimus, o jie ir parodo kokią sumą ir kuriam laikotarpiui gali gauti kiekvienas asmuo. Jeigu asmuo skolinasi ne pagal savo galimybes, tai kredito įstaiga privalės atmesti tokio asmens kredito paraišką. Jeigu nutiktų tokia situacija, kad kreditorius išduotų neadekvačią sumą pažeidęs mokumo vertinimo nuostatus, tai Lietuvos bankas tokiam kreditoriui skirtų milžinišką baudą arba uždraustų teikti paskolas visam laikui.

Kiekvienas asmuo turi suvokti, kad dabar paskolos visiems išduodamos griežčiau – jų negali gauti tie, kurie negalės jų grąžinti. Kreditingumo vertinimas ir parodo ar asmuo grąžins skolą ar ne. Tad, jeigu matote, kad iš savo gaunamų pajamų jūs negalėsite mokėti tam tikro dydžio įmokų, tai tiesiog net nebandykite gaišti laiko – paskolos negausite.

Kam ir kokia kokia tvarka suteikiamos paskolos?

paskolosTarpusavyje konkuruojančios kredito bendrovės visos, kaip viena, vadovaujasi LR teisės aktais ir Lietuvos banko rekomendacijomis. Todėl neretai žmogui tenka skaudžiai nusivilti, kuomet varsto net kelių kompanijų duris dėl paskolos, o atsakymas vis tas pats. Tačiau išeičių yra. Šis straipsnis pakeis Jūsų nuomonę apie skolinimosi galimybes.

Pajamų ir įsipareigojimų santykis

Bankai ir kredito bendrovės itin skrupulingai laikosi tokių teisės aktų kaip: reklamos įstatymas, vartojimo kredito įstatymas, reklamos vertinimo gairės, Lietuvos rekomendacijos dėl atsakingo skolinimosi, šeimos pajamų vertinimo ir kitų. Šioje nuobodžių dokumentų lavinoje rasite apribojimus, kurie įpareigoja kredito bendrovę nesuteikti paskolos asmeniui, kurio įsipareigojimų suma viršija 40 proc. pajamų.

Tačiau yra įvairiausių kreditavimo išimčių ir tam tikrais atvejais yra teikiamos net paskolos bedarbiams.

Pajamų tvarumas

Nemažiau svarbu pajamų tvarumas ir dydis. Tai reiškia, kad kuo didesnes ir stabilesnes pajamas gaunate tuo bankas arba kredito bendrovės mieliau suteiks Jums kreditą. Visoms kompanijoms be išimties svarbu maksimaliai sumažinti paskolos sandorio riziką. Todėl kuo pajamos nepastovesnės, mažesnės ar sudėtingiau įrodomos, tuo sunkiau gauti paskolas. Dėl to neretai skausmingų patirčių turi įvairių įmonių savininkai, asmenys dirbantys, kaip laisvai samdomi darbuotojai, su verslo liudijimais, ūkininkai ir pan.

Asmens kredito istorija

Antras vertinimo gairėse nekartą minimas faktorius – asmens kredito istorija. Praeityje neįvykdyti finansiniai įsipareigojimai daro įtaką Jūsų kreditingumui. Dažniausiai skolininkams nesuteikiamos paskolos būstui arba paskolos be užstato. Vis dėlto, mažesnės paskolos arba jų refinansavimas gaunamas gana nesudėtingai.

Kita klausimas su kokiomis palūkanomis. Juk net jeigu ir paskolos tau suteikiamos, tai nereiškia, kad palankiomis sąlygomis. Gali skolininkui būti suteikta greita paskola, tačiau su milžiniškomis palūkanomis ir įvairiais apribojimais. Pripažinkime, kada paskutinį kartą iš tikrųjų skaitėme su bankais pasirašinėjamos sutarties kopiją?

 Užstatas

Negalima sakyti, kad nueisime į bendrovę ir sakysime: „Užstatau namą, prašau vartojimo paskolos internetu”. Kita vertus, paskolos pasiūlymas su turto įkeitimu palengvina ne tik paskolos internetu gavimo tikimybę, bet ženkliai prisideda prie sandorio mažesnių palūkanų. Tai labai aktualu aplinkui nesuvaldomai didėjant infliacijai. Todėl, tarkim, paskolos dnb ar mokilizingas.lt gali padėti sutaupyti daugiau nei taupymas už tualeto bakelio.

 

Asmeninė ilgalaikė paskola – sąlygos ir terminai

ilgalaike paskolaFinansiniai rūpesčiai – dažnam lietuviui puikiai pažįstama problema. Be to, reikia pripažinti, kad didieji gyvenimo pirkiniai, pvz., nuosavas būstas, reikalauja itin didelių išlaidų. Ieškodami optimaliausio sprendimo dažniausiai kreipiamės į kredito įstaigas. Vienas populiariausių pasirinkimų – ilgalaike paskola, atitinkanti individualius kliento poreikius. Šis paskolų tipas reikalauja rimtesnio įsipareigojimo, kadangi skolinamos sumos yra didelės. Tiesa, iš kitos pusės, pinigai turi būti grąžinami per ilgesnį laiko tarpą, kas užtikrina sklandesnį išsimokėjimo procesą.

Ilgalaikės paskolos privalumai

Ilgalaikė paskola – puikus sprendimas, jei jums reikia didesnės sumos pinigų užsibrėžtų tikslų įgyvendinimui, pvz., galvojate apie naują automobilį, kelionę po pasaulį, nekilnojamąjį turtą, verslo pradžią ar t. t. Vienas svarbiausių ilgalaikės paskolos privalumų yra tai, kad pinigai gali būti panaudoti jūsų svajonės įgyvendinimui. Iš kitos pusės, nepamirškite, kad apie paskolą turėtų galvoti tik pinigų turintys asmenys, t. y. turite būti tikri, kad galite finansiškai įsipareigoti gana ilgam laikui, galėsite laiku mokėti nustatyto dydžio įmokas ir tai nekeis jūsų kasdienybės ar įprastos buities. Kad būtumėte tikri savo galimybėmis, turėtumėte racionaliai įvertinti pajamas – šiuo atveju verta pasitarti su kvalifikuotais finansininkais ar kredito įstaigų darbuotojais. Be to, siūlome kas mėnesį atsidėti tam tikrą sumą pinigų, kurią vėliau turėtumėte atiduoti paskolos mokėjimui, ir pažiūrėti ar nejaučiate pinigų stygiaus.

Rinkitės tai, kas tinka jums!

Ilgalaikės paskolos gali būti suteikiamos tiek internetu (paprastai – skolinamos mažesnės sumos), tiek atvykus į pasirinktą kredito įstaigą. Skolinamos sumos siekia nuo kelių iki keliasdešimties tūkstančių eurų. Primename, kad atskiros kredito unijos kelia skirtingus reikalavimus, todėl skirkite laiko ir pasidomėkite bent kelių bendrovių pasiūlymais – taip atrasite jūsų lūkesčius ir poreikius atitinkantį partnerį. Lietuvių pamėgta seimos kredito unija siūlo itin palankias asmeninės ilgalaikės paskolos sąlygas. Ši paskola orientuota į vieno fizinio asmens individualius poreikius, t. y. pinigai skolinami technikos įsigijimui, būsto remontui, nekilnojamojo turto įsigijimui ir kitoms didesnėms investicijoms. Priklausomai nuo individualių pageidavimų, klientams suteikiamos iki 70 000 eurų paskolos, o pinigų grąžinimo terminas siekia iki 20 metų. Vienas svarbiausių privalumų – paskolą anksčiau laiko galėsite grąžinti be jokių papildomų mokesčių. Be to, sprendimas dėl paskolos išdavimo paprastai priimamas per kelias darbo dienas.

Sistemos sporto lažybose – ar jos įmanomos?

Betsafe Realias ir internetines varžybas ima pamėgti vis daugiau žmonių. Ši veikla nuolat populiarėja ir besidominčiųjų lažybomis ratas tik plečiasi. Lažybų bendrovės reklamai išleidžia milijonus eurų. Tačiau daugelį domina lažybų strategijos ir informacija, ar virtualus lažinimasis iš tikrųjų gali atnešti lėšų, ar iš to galima užsidribti, ar tai labiau malonus laisvalaikio praleidimo būdas. Atsakymų į šiuos klausimus paieškosime šiame straipsnyje.

Apie lažybų strategijas

Lažybose labai svarbi yra kiekvieno asmeninė statymų strategija. Todėl pirmiausiai reikėtų paaiškinti, kas tai yra. Viena vertus, lošimo strategija – tai tam tikros numatytosios sumos statymas prognozuojant įvairių rungtynių baigtis. Žmogus statydamas tvirčiau jaustis gali tik tuo atveju, jei jis domisi tam tikra ar tam tikromis sporto šakomis ir jis pakankamai pasitiki savo jėgomis bei pastato didesnes sumas. Reikėtų paminėti ir tai, kad niekada nereikia statyti už tas sporto šakas, kuriomis visiškai nesidomite – taip tik prasite pinigus ir statymas neturės jokio tikslo.

Strateguojant labai svarbu numatyti ir mažesnes tikimybes, pavyzdžiui, lažybų naujokai pernelyg susikoncentruoja į savo mėgstamas sporto komandas ir pinigus, pavyzdžiui, Betsafe platformoje, tad nuolat stato tik už jas. Tačiau nereikia aklai pasitikėti viena komanda, nes pralaimi net ir pačios stipriausios komandos – tokia sporto esmė. Tiesiog reikia turėti nuojautą, kada kuri komanda gali nugalėti.

Lažybų sistema

Panašiai tuomet, kai atsirado lažybos, išpopuliarėjo ir lažybų sistemos. Natūralu, kad žmonės, norėdami išlošti, ieško būdų, kaip protingiau statyti. Tiesiog daugelis, prieš statydami pinigus, nenori nuobodžiai analizuoti kiekvieno statymo, o nori universalios, matematiniais metodais grįstos sistemos, kuri neštų stabilius laimėjimus.

Tokias pat sistemas galima rasti ne tik lažybose, bet ir lošiant pokerį, sukant ruletę, kitose veiklose, kurios gali būti standartizuojamos. Tai galima pavadinti „auksinės taisyklės“ paieškomis. Kodėl tai patrauklu? Žmonės nenori daug stengtis ir vargti, daugelio svajonė – nuolat gauti stabilų pelną iš visų veiklų, kokių jie tik besiimtų. Žmonės nenori nuolat įdėti darbo, dar labiau juos baugina strategijų kaitaliojimasis, prisitaikymas prie pokyčių.

Tikrais maksimalistais lažybose galima vadinti naujokus: jie nori užsidirbti kuo daugiau statydami ar investuodami minimaliai, jie nenori didelės rizikos. Tačiau lažinimasis tuo ir ypatingas, kad rizika jame – didesnė ar mažesnė – yra privalomas elementas.

Vos pradėję domėtis lažybomis žmonės neretai klysta arba yra suklaidinami, jog lažybose viskas yra paprasta kaip dukart du – galite tik dvigubinti statymus ir visuomet laimėsite. Anaiptol… Niekad taip nebus, kad neturint pakankamai žinių apie sportą, nežinant lažybinės matematikos, neišmanant tikimybių teorijos, variacijų, į sąskaitą kasdien plauks keliašimtinės sumos. Tai tegali būti vienkartinė sėkmė. Viskas turi savo kainą, o laimi tie, kurie turi kantrybės, noro, laiko, įdirbio ir kt.

 

 

Kokios nuolatinės „Maxima” akcijos priklauso Jums?

nuolatinės „Maxima“ akcijos Šiuolaikinėje visuomenėje, kai pardavėjai priverti kovoti dėl kiekvieno kliento, nuolatinės „Maxima“ akcijos ir specialūs įvairių prekybos tinklų pasiūlymai pirkėjams – ne naujiena. Daugelis džiaugiasi, jog gali pasirinkti iš skirtingų pasiūlymų ir sutaupyti. Tačiau ar iš tiesų žinote visas akcijas, kuriomis galite pasinaudoti?

Lojalumo kortelė – akcijų generuotoja

Žinoma, pirmiausia, akcijos priklauso nuolatiniams lojaliems klientams. Tam prekybos tinklai sukūrė lojalumo kortelių programą. Pavyzdžiui, ne visi klientai žino, tačiau kai kurios akcijos ir pasiūlymai, skelbiami prekybos tinkle, taikomi tik su lojalumo kortele. Norint išvengti nemalonios situacijos, kuomet tikėjotės, jog už prekę mokėsite pigiau, o kasoje sužinote, kad akcija taikoma tik kortelės „Ačiū“ turėtojams, reikėtų iš anksto pasidomėti taikomais pasiūlymais. Dažniausiai išskirtinai pažymėtose prekių kainų kortelėse būna paskelbiama, kam taikoma šiuo metu pasiūlyta akcija. Gali būti, kad ši prekė pigesnė tik lojalumo kortelių turėtojams.

Be to, lojalumo kortelė generuoja ir kitus populiarius pasiūlymus. Pirkėjai gali prisijungti nuotoliniu būdu prie savo paskyros ir sužinoti, kokios nuolatinės „Maxima“ akcijos šiuo metu galioja jiems. Prekybos tinklas stengiasi, kad klientai nuolat jaustųsi suprasti, tad ne retai sugeneruoja išskirtinius pasiūlymus pirkėjams. Dar geriau, prisijungus prie sistemos galima pasinaudoti galimybe pačiam pasirinkti pirkinių krepšelį, kuriam pageidaujate gauti nuolaidą ar specialų pasiūlymą.

O tiems, kurie akcijomis nesidomi ar nesinaudoja, lojalumo kortelė vistiek gali praversti. Lietuvoje toli gražu ne visi prekybos tinklai taiko programą, kuria leidžia pirkėjams naudotis prekybos tinklas „Maxima“. Čia apsipirkdami lojalumo kortelių turėtojai nuolat sutaupo dar daugiau pinigų, nes nuo kiekvieno apsipirkimo 1 proc. Išleistų pinigų grįžta jiems tiesiai į kortelę. Taip pirkėjai sukauptus taškus gali panaudoti kito apsipirkimo metu ir sutaupyti dar daugiau.

Sužinokite apie akcijas pirmi

Tačiau jeigu mėgstate apsipirkti skirtinguose prekybos tinkluose ir savo pirkinius planuoti iš anksto, Jums turėtų būti aktualu ne tik nuolatinės „Maxima” akcijos, bet ir visų kitų pardavėjų vienoje vietoje. Tokiu atveju galite pasinaudoti internete skelbiamomis parduotuvių naujienomis. Www.raskakcija.lt galima rasti visų didžiausių prekybos tinklų, statybos parduotuvių bei vaistinių naujienas ir akcijas ir taip taupant laiką patogiai išsirinkti, kur norėsite apsipirkti šiandien.

 

Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

SEOKad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta.

„Google AdWords” reklama

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje „Google”. Šioje paieškos sistemoje reklama vyksta aukciono būdu. Kuo daugiau sutinkate mokėti už vieną lankytojo paspaudimą ant Jūsų skelbimo, tuo į aukštesnį paieškos rezultatų olimpą užkilsite. Tačiau „Google AdWords” turi kelis trūkumus, kurie šią reklamos formą daro ne tokią patrauklią kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Pirmas iš jų – kaina. Reklamos kampanija paprastai trunka kelias savaites arba mėnesį, bet tą pačią minutę kai ji yra nutraukiama arba išnaudojamas reklamai skirtas biudžetas, viskas sustoja, t.y. jokių rezultatų, jokios išliekamosios vertės.

Tuo tarpu, seo paslaugos teikiamos nuolat. Nors pirmieji rezultatai matomi tik po mėnesio ar kelių, investicijos niekur nedingsta. Verta nepamiršti ir to, kad internetiniams projektams, kurie nedraugauja su paieškos sistemomis „Google AdWords” yra mažiau efektyvi ir brangesnė nei galėtų būti. Visagalis „Google” net ir reklamdavius reitinguoja pagal lankytojų skaičių, o čia jau prieiname prie seo.

Optimizavimas (SEO)

Žodynas skelbia, kad seo meaning svetainių optimizavimą paieškos sistemoms. Tikslesnį apibrėžimą pateikia seo wiki – svetainių projektavimo metodologija, siekiant aukščiausių pozicijų paieškos sistemų rezultatuose.

Didelis privalumas – seo kaina, kuri priklauso nuo Jūsų situacijos rinkoje. Ši sritis yra daugiau maratonas nei sprintas. Todėl kiekvienas centas, kuris buvo investuotas į seo atsiperka  kaip ilgalaikė investicija. Kita vertus, net 80 proc. internautų nespaudžia ant „Google AdWords” reklamos skelbimo. Tai reiškia, kad seo yra vienintelis patikimas būdas pasiekti savo klientus internetu.

Paprastai seo optimizavimas atliekamas keliais etapais: svetainės auditas, analizė, konkurentų tinklalapių analizė, raktinių žodžių analizė ir išorinis optimizavimas, kurio metu pasitelkiami socialiniai tinklai bei dalinimasis nuorodomis.

Svarbu: Šios srities paslapčių galima išmokti visiems, kurie turi lašelį kantrybės ir užsispyrimo. Kelias savaites trunka seo kursai. Kelis tūkstančius kainuojančios seo pamokos metu yra nagrinėjamos „Google” rekomendacijos, suteikiamos pamatinės žinios ir teikiami seo optimizavimas patarimai.

 

 

 

 

Lietuvoje trumpalaikis kreditas gaunamas ir išduodamas atsakingai

trumpalaikis kreditasNors ilgą laiką greitųjų kreditų bendrovės negalėjo nusikratyti neatsakingų skolintojų etiketės, pastaraisiais metais visuomenė ir finansų rinka aiškiai rodo, jog skolintis lietuviai ėmė gerokai atsakingiau. Vis daugiau trumpalaikių paskolų ieškančių žmonių skolinasi paskaičiavę savo finansus, paskolų grąžinimas nebe toks komplikuotas, tad ir finansų rinka po truputį pradeda atsitiesti. Tam nemažai reikšmės turėjo įstatyminiai pokyčiai, po kurių trumpalaikis kreditas gaunamas vadovaujantis kiek naujesnėmis sąlygomis.

  • Nebegalima skolinti naktį. Ankščiau itin daug pasipiktinimo sulaukdavo tai, kad greitųjų kreditų bendrovės paskolas dalina nežiūrėdamos, kam skolina, o be to, suteikia galimybę skolintis bet kuriuo paros metu. Buvo teigiama, esą toks paros metas tikrai nėra laikas, kai žmogus priima apgalvotus sprendimus. Ir iš tiesų visuomenėje nuskambėjo ne vienas atvejis, kai naktimis iš greitųjų kreditų bendrovių būdavo skolinamasi alkoholiui, azartiniams lošimams ar kitoms ne itin geroms pramogoms. Todėl Seimui patvirtinus Vartojimo kredito įstatymo pakeitimais, buvo įvesta nuostata, jog skolintis Lietuvoje galima tik ribotu paros metu, o nuo 22 val. nakties iki 8 val. ryto kreditai negali būti išduodami.
  • Atšalimo laikotarpis. Lygiai taip pat pasipiktinimas dėl to, kad trumpalaikis kreditas gaunamas netinkamai įvertinus gavėją, kildavo pasipiktinimas, kad žmonės skolinasi emocionaliai. Esą pasiskolinti taip lengva, kad tai padaryti gali kiekvienas, o štai nutraukti sutarties galimybės tiesiog nėra. Todėl, kad būtų apginti vartotojai, buvo įtvirtinta nuostata, kuri vadinama „atšalimo laikotarpiu“. Tai užsienyje galiojanti praktika, kai pasirašius trumpalaikio kredito sutartį, klientas per 48 valandas arba dvi paras turi teisę sutartį nutraukti be jokių papildomų nuobaudų. Tokia nuostata dar kartą užkerta kelią skolintis neatsakingai ar efekto būsenoje. Supratus, kad paskola buvo paimta neapgalvotai, klientas turi galimybę grąžinti kreditą ir dėl to nenukentėti finansiškai.
  • Klaidinanti reklama. Dar vienas dalykas, dėl kurio buvo nuolat kritikuojami greitųjų kreditų davėjai, tai neinformatyvi reklama. Esą greitąjį kreditą paimti siūlančios reklamos visai neinformuodavo klientų apie išdavimo sąlygas ir palūkanas. Tad priėmus Vartojimo kredito įstatymo pataisas, atsirado prievolė reklamoje pateikti visas šias vartojimo kredito išdavimo sąlygas. Tai įteisinus, trumpalaikis kreditas gaunamas tik sužinojus visas sutarties sąlygas ir kliento įsipareigojimus.

 

Darbo užmokesčio apskaita gali būti išmani!

Nordgain.ltApie darbo užmokestį vyrauja visokiausių kalbų. Dažniausiai teigiama, kad jis turėtų būti didesnis. O buhalteriams svarbu, kaip apskaičiuoti atlyginimą. Kaip galima apibūdinti tokį darbą? Mechaniškas? Kūrybiškas? To mechaniškumo profesionalių buhalterių veikloje tikriausiai yra (tam tikri procesai tarsi nugludinti), o ir kūrybiškumas atrodo kaip svarbi savybė. Apie profesionalų skaičiavimą galima sužinoti apsilankius Nordgain.lt.

Profesionalumas – ne tik viliojantis teiginys

Jei reklamoje ar paslaugų pristatyme kas nors mini profesionalumą, tai patrauklu, suponuoja apie aukštą kokybę. Tačiau profesionalumas – ne tik viliojantis teiginys, ne tik frazė, atliekanti „jauko“ funkciją. Nordgain.lt taip pat akcentuoja profesionalumą. Kaip jį įvardija? Tai puikus visų pagrindinių darbo užmokesčių apskaitos sistemų išmanymas.

Iki šiol galvojote, kad buhalterija – skaičiuotuvas ir daugybė skaičių sąsiuvinio lape? Skaičiuoti, aišku, tenka, bet darbas vyksta moderniau. Specialistai naudojasi programomis ir taip pasiekia aukštus rezultatus. Tad ne tik reklamose profesionalumas yra aktualus.

Patirtis

Darbo užmokesčio apskaitos paslaugas Nordgain.lt teikia nuo 2008 metų. Beveik devyneri metai patirties – solidus skaičius. Patirtis – vėlgi ne tik reklamos dalis, bet ir tai, kas pasitarnauja realybėje. Įdirbis leidžia teikti paslaugas produktyviai, išlaikyti kokybės kartelę.

Su patirtimi susiję ir tai, kad Nordgain.lt paslaugas teikia skirtingo dydžio bendrovėms. Kiekviena bendrovė turi savą specifiką, tad buhalterijos specialistams svarbus lankstumas ir gebėjimas prisitaikyti. Kiekvienai įmonei pasirinkus asmenį, kuris išmano savo darbą, darbo užmokesčio skaičiavimas itin sklandus ir efektyvus.

Optimalumas

Galima ilgai ieškoti žodžių, labiausia tinkančių apibūdinti gerai tvarkomą buhalteriją ir tikslų darbo užmokesčio skaičiavimą. Bene geriausias apibūdinimas – optimalu.

Žodyne „optimalus“ apibrėžiamas kaip labiausiai atitinkantis, palankiausias. Argi ne tai rūpi įmonėms? Argi ne to jos tikisi, pasamdžiusios buhalterius? Ar ne labiausiai poreikius atitinkančių sprendimų ieškoma?

Teisinė sistema

Buhalteriai turi laikytis nustatytų teisės aktų. Savavališkai darbo užmokesčio neapskaičiuosi – yra taisyklės, kurios kartu atlieka ir gairių vaidmenį. Buhalteris tam tikra prasme yra ir teisininkas – tai išduoda ir žinių bagažas.

Štai ką Nordgain.lt rašo: Nesvarbu, ar jums reikalingos darbo užmokesčio apskaitos, ar administravimo paslaugos, ekspertai kaip niekada anksčiau palengvins jūsų darbų naštą ir vadovausis visais galiojančiais reglamentais ir naujausiais duomenimis.

Išmanumas

Nordgain.lt teigia galintys palengvinti darbo naštą. Taikomi efektyvūs sprendimai skatina prisiminti dar vieną žodį. Tampa aišku, kad ne tik optimalumas, bet ir išmanumas šioje srityje yra nepaprastai svarbus. Ir susijęs su minėtais teisiniais dalykais.

Lengvumas

Patikėjus apskaitos užduotis patikimiems specialistams tampa lengviau valdyti įmonę. Nes kiekvienas personalo narys gali susikoncentruoti į savo sritį, o apskaita ir kiti su buhalterija susiję darbai patikimi skaičių ir teisės sferą išmanantiems asmenims.

Lieka pridurti, kad darbo užmokesčio apskaita gali būti išmani. Ir sklandesnė nei bet kada!