Padidinti pardavimus su tinkamomis reklamos priemonėmis –įmanoma, tik reikia detaliai įvertinti savo poreikius, taip pat, galimybes ir Jūsų verslo nišą, kadangi skirtingo tipo verslui reikalinga ir skirtingą reklama. Nors dažniausiai aptariama Google ads reklama, tačiau yra ir kur kas daugiau galimybių, kurios yra vertos Jūsų laiko ir kurios gali užtikrinti, kad galiausiai pasieisite daugiau.
Aptarsime kelis svarbiausius kriterijus, kurie gali Jums padėti ne tik pasirinkti tinkamiausią, būtent Jūsų verslui labiausiai tinkamą reklamos strategiją, tačiau taip pat ir rasti specialistus, kurie padės išnaudoti visas jos galimybes.
Kryžminiai pardavimai – geras pasirinkimas
Pirmiausia norime aptarti kryžminius pardavimus, kurie yra vienas geriausių būdų parduoti kuo daugiau. Juolab, tokie pasiūlymai dažniausiai patinka ir klientams, pirkėjams, kurie paprasčiausiai nebepagalvoja apie tam tikras smulkmenas, kurių jiems reikia perkant x tipo daiktelius.
Kryžminiai pardavimai paskatina žmonės perkant vieną daiktą taip pat įsigyti kelis papildomus, kurie tinka prie pirmojo pasirinko to daikto. Žinoma, reikalinga tokia reklamos strategija, kad žmogus liktų patenkintas gavęs papildomus daiktus, o ne susierzintų, kad parduotuvė siūlo jam tai, kas net nėra reikalinga.
Pavyzdžiui, perkate telefoną, o programa Jums pasiūlo kartu įsigyti ir dėkliuką. Viskas – logiška ir dažniausiai klientų vertinama.
Papildomo pardavimo strategija – padeda pasiekti daugiau
Lietuvoje rečiau naudojama papildomo pardavimo strategija yra labai puikus būdas gauti daugiau sumokant mažiau. Tiksliau, klientams, kurie pasirinko tam tikras prekes dažniausiai pasiūloma įsigyti brangesnes, tačiau tokias, kurios turi daugiau funkcijų. Tokiu atveju labai svarbu pabrėžti privalumus, kad asmuo, vėlgi, norėtų pasinaudoti nauda, o ne susierzintų, kad jam yra siūloma tai, kas nereikalinga.
Pavyzdžiui, galbūt pasirinkote telefoną, kuris turi pagrindines funkcijas. Tačiau konsultantas arba programa gali Jums pasiūlyti naujesnio modelio, kuris pasižymi tam tikromis gyvenimą lengvinančiomis savybėmis. Šiuo atveju svarbiausia yra išskirti privalumus, kurie ir paskatina mokėti daugiau. Tačiau, žinoma, tai leidžia ir gauti daugiau.
Akcijų siūlymas
Daugeliui verslininkų atrodo, kad nuolaidos yra geriausias būdas padidinti pardavimus. Taip, tai yra tiesa, dažniausiai toks pardavimų didinimas yra tik laikinas, tad labai svarbu ne tik pasiūlyti nuolaidas, tačiau taip p[at ir sugalvoti strategiją, kuri galėtų padėti plačiau paviešinti Jūsų verslo vardą, kad klientai čia galėtų rasti ko jiems reikia ne tik vieną kartą, tačiau norėtų sugrįžti ir vėl. Dažniausiai tokios reklamos kampanijos kūrimas reikalauja detalumo, taip pat, apgalvojimo – ką ir kaip daryti. Tačiau nauda – dvejopa, o to ir turi siekti verslas. Ne tik padidinti pardavimus, tačiau taip pat ir padaryti, kad verslo vardas butų kuo labiau žinomas.
Google ads prieš kitas reklamos galimybes
Ar Google ads reklama https://www.fad.lt/ tikrai yra geriausias pasirinkimas? Dažniausiai vieni atsakymo nėra, kadangi skiriantis verslams labai svarbu pasirinkti ir tinkamas strategijas, kurios gali padėti pasiekti būtent jūsų verslui daugiau. Juk kiekvienai auditorijai tinka ir labai skirtingos reklamos galimybės, tad reikia įvertinti daug smulkmenų kokybei pasiekti. Tiesa, google ads dažnai vadinama viena universaliausių alternatyvų.
Kuo daugiau skirtingų reklamos kampanijų vienu metu naudosite – tuo našesnius rezultatus pavyks pasiekti. Ir prieš galvojant apie kur kas didesnius pardavimus – siūlome daugiau dėmesio skirti verslo vardo žinomumo didinimui, kadangi tai turėtų būti prioritetas.