Šiuolaikinės reklamos dizaino galimybės stebina. Ir ne tik reklamos. Prekių pakuočių dizainas, biurų interjeras, renginių dalyvių kortelių apipavidalinimas – tai įdomios temos. Dizaineriai įgyvendina sumanius sprendimus ir tokiu būdu renginys / produktas / patalpa pavirsta išskirtiniais. Spalvų ir formų derinimas prasideda nuo mažiausių objektų. Ir štai skrupulingai sukurtos lipnios etiketės yra puikus dizaino gabumų pavyzdys.
Renginiai
Viena iš etikečių paskirčių – renginiai. Jeigu ruošiama kokia konferencija, kyla klausimas, kaip padaryti, kad dalyviai, svečiai nebūtų kaip nežinomieji. Kokių priemonių imtis, kad žmonės lengviau atpažintų vienas kitą? Kaip žinoti, kokios profesijos atstovas nori pasisakyti? Tokių ir panašių klausimų sprendimas – vardų lipdukai. Tai puiki informavimo priemonė. Naudinga, negremėzdiška, neapkraunanti ir neprieštaraujanti estetikai. Verta paminėti ir kitokį funkcionalumą – ant tokių lapukų vardus galima užrašyti kompiuteriu arba ranka. Viskas priklauso nuo norų, poreikių ir kt.
Matmenys
Nesvarbu, kokios rūšies lipnios etiketės aptariamos, bet kuriuo atveju aktualus kriterijus yra matmenys. Tai ne televizorius, kurio ekrano įstrižainė matuojama coliais. Tai ne automobilis, kurio ilgis nusakomas metrais. Ir ne kelias, kurio kilometrus skaičiuojame. Etikečių pasaulyje dėmesys kreipiamas į milimetrus. Sukurti tokį nedidelį, bet patrauklų daiktą – atsakingas uždavinys gamintojams.
Tarp subtilumo ir išskirtinumo
Kad lipnios etiketės reikalauja dizaino suvokimo, jau išsiaiškinome ankstesnėse pastraipose. Dar vienas minėtinas punktas yra harmonija. Kaip pasiekti darną tarp subtilumo ir išskirtinumo? Galima teigti, jog kūrėjai pasitelkia fantaziją, patirtį ir, žinoma, nestokoja įkvėpimo. Priklausomai nuo konkretaus specialisto darbo specifikos, produktas gimsta spontaniškai arba yra ilgo mąstymo rezultatas. Arba tiesiog darbas vyksta taip, kaip padiktuoja nuotaika…
Prekės identitetas
Ne tik žmonės, bet ir prekės turi tarsi identitetą. Vienas iš tapatybės veiksnių – etiketės. Tiek maisto pramonės, tiek kitose srityse vartotojas įsigyja ne tik patį daiktą, bet ir jo pakuotę. O pastaroji būna papuošta užrašais ir kokiais nors paveikslėliais. Kramtomosios gumos pakelis, mineralinio vandens butelis, rankinio laikrodžio dėžutė, spausdinimo popieriaus pakuotė – akivaizdūs pavyzdžiai, jog gera etiketė yra tarsi prekės veidas. Toks, kurį prisimename ir siejame su vienokiomis ar kitokiomis ypatybėmis. Kaip „Ferrari“ ženklelis yra aliuzija į greitį, taip ir indų ploviklio etiketė reprezentuoja švarą.
Ypatybės
Kadangi produktų būna nevienodų, imama domėti etikečių tipais. Lipnios etiketės – ir skaidrios, ir vienspalvės, ir spalvotos, ir atspindinčios šviesą… Ir čia paminėta tik nedidelė visų įmanomų sprendimų dalis. Suprantama, pasirinkimą lemia tikslas. T. y. etiketė prisitaiko prie objekto, kuriam bus skirta.
Kur ir kaip rasti gamintoją?
Jei prireikia gero dizaino sprendimo, kyla klausimas, kur ieškoti. Asmenys, kuriantys įvairiausius lipdukus ir užsiimantys su reklama susijusia veikla, prisistato internetinėje erdvėje. Kaip atsirinkti? Akcentuojama kokybė, idėjų generavimas, dizaino įvairovė ir t. t. Jeigu paslaugos aprašomos be klaidų, tai jau vienas pliusas. Klientų atsiliepimai, darbų pavyzdžiai – dar pora reikšmingų punktų.
Nauda
Visa tai, kas paminėta ankstesnėse pastraipose, sufleruoja, jog lipnios etiketės yra tiek reklamos, tiek rinkodaros, tiek informacijos pateikimo dalis. Dizaineriai sukuria patrauklų rezultatą, kuris generuoja praktinę naudą jų klientams.