Kelionė autobusu, traukiniu, o gal net autostopu – patraukli galimybė gana pigiai, užmezgant naujų pažinčių ir patiriant įvairių nuotykių (gerai, jei malonių) aplankyti ne tik įvairius Lietuvos kampelius, bet ir „kyštelėti” nosį svetur. Deja, išaugus iš paauglystės ar nerūpestingų studentavimo laiko tokios alternatyvos praranda savo patrauklumą. Sunku įsivaizduoti autobusų stotyje lūkuriuojantį verslininką, pasidabinusį prabangiu kostiumu bei rankoje laikantį lagaminą su dokumentais. Lygiai taip pat būtų nesuvokiama situacija, jei šeima, nešina glėbiu lagaminų ir…kūdikiu ant rankų, bandytų laimę stabdant pakeleivingus automobilius. Alternatyva minėtais atvejais – auto nuoma, galinti pasiūlyti pagalbos „ratus”, kai, dėl tam tikrų priežasčių, naudotis nuosavu transporto nėra galimybių, o pasiekti tam tikrą tašką – būtina.
Solidus verslininkas ir jauna šeima – kardinaliai skirtingi potencialių automobilių nuomotojų portretai, tačiau transporto nuomos bendrovės turi pasiūlymų, galinčių patenkinti jų abiejų poreikius.
Portretas Nr.1 – pasiturintis, prabangą vertinantis klientas
Pagrindiniais prioritetais laiko automobilio markę (naujausių modelių BMV, Lexus, Mercedes, Porsche, Jaguar – pats tas), „ledinę” išvaizdą, variklio galingumą. Transporto nuomos bendroves dažniausiai atranda su raktiniais žodžiais „prabangių automobilių nuoma Vilniuje„. Kaina – dažniausiai ne itin aktualus faktorius, tačiau nuomos bendrovių atstovai neturėtų iš anksto trinti rankomis: tokie klientai dažniausiai itin reiklūs, pageidaujantys aukščiausios aptarnavimo kultūros, kartais – net perdėtai priekabūs ar nemandagūs (šioje srityje dirbantys asmenys neleis pameluoti). Prabangių automobilių nuoma dažniausiai aktuali atvykėliams iš užsienio ar Lietuvos verslininkams, kartais tuo pasinaudojama kaip vienkartine galimybekažkam padaryti gerą įspūdį.
Portretas Nr. 1 – vidurinės klasės atstovas, ieškantis ekonomiško varianto
Pastariesiems aktuali auto nuoma, ekonomiškiausia kainos bei suvartojamų degalų santykiu. Dažniausiai renkamasi vidutinės klasės, šeimyninius automobilius. Modelis priklauso nuo to, kokiu tikslu nuomojamasi: šeimyninei išvykai reikalingas talpus automobilis, o kasdienėms kelionėms į darbą patraukliausias mažas miesto automobilis. Dažnai šiai klientų kategorijai aktuali ilgalaikė auto nuoma.
Iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti, jog patraukliausia klientų grupė – verslininkais, besidairantys prabangių automobilių. Visgi, žvelgiant į ekonominę mūsų šalies padėtį, didžiausią klientų dalį sudaro antroji grupė – vidutinė klasė. Auto nuomos srityje dirbantys verslininkai gali rinktis, orientuotis į vieną klientų segmentą ar bandyti suderinti abiejų poreikius.