Kaip pasiekti geresnes savo tinklalapio pozicijas

Jūsų įmonės tinklalapio pozicijos reikšmingai suprastėjo? O gal jos apskritai niekuomet nebuvo geros? Nepaisant to, kokia bebūtų jūsų tinklalapio pozicijų situacija, turite suprasti, kad svetainės SEO yra tiesiog būtinas norint užimti aukštas pozicijas ir visuomet išlikti konkurencingiems. Tiesą sakant, konkurencija auga su kiekviena diena, o tai reiškia, kad kiekvienas verslo savininkas yra priverstas sistemingai siekti […]

read more >

Kaip matuojami SEO rezultatai?

Pakilusios svetainės pozicijos Google sistemoje – tai pagrindinis svetainės optimizavimo tikslas. Siekiant šio tikslo visuose svetainės optimizavimo etapuose pasiekiami ir kiti verslui naudingi pokyčiai. Jie yra ne tik papildoma vertė, kurią suteikia SEO paslaugos, bet ir SEO rezultatų matavimo kriterijus. Aptarkime, kokiais dar rodikliais be Google pozicijų galima įvertinti svetainės optimizavimo rezultatus. Organinio srauto pokyčiai […]

read more >

Jūsų įmonės tinklalapio matomumo didinimas internetinėje paieškoje

Didžioji dalis interneto vartotojų jiems aktualios informacijos šiandien ieško naudodamiesi Google internetine paieškos sistema. Tai reiškia, kad verslui tampa ypatingai svarbu būti matomam internetinės paieškos sistemos rezultatų puslapiuose. Ir net jei jūs iki šiol manėte, jog tai nėra būtina, galite būti tikri, kad toks požiūris yra labai klaidingas ir galintis nulemti labai daug prarastų potencialių […]

read more >

SEO patarimai: Kaip gauti kokybiškų atgalinių nuorodų?

SEO specialistai vienbalsiai sutinka – atgalinės nuorodos – vienas iš svarbiausių SEO optimizacijos etapų po vidinio SEO atlikimo. Jei neturėsite atgalinių nuorodų, puikus turinys ir profesionalus vidinis SEO neatneš norimų rezultatų. Kodėl? Reiktų įsigilinti į oficialią Google poziciją nuorodų atžvilgiu. Ji labai paprasta. Jei į tave kažkas deda nuorodą be jokio mokesčio, tai reiškia, kad […]

read more >

Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

Kad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta. „Google AdWords” reklama Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje […]

read more >

Auksinės SEO taisyklės, kurių nederėtų pamiršti

SEO paslaugos interneto svetainėms ir jų metodai unikalūs tuo, kad nusistovėjusi SEO teorija yra pagrįsta atidžiais stebėjimais, kurių metu specialistai fiksuoja, kokios svetainės pakankamai lengvai kyla į paieškos sistemos rezultatų reitingų viršūnes, o kokioms sekasi prasčiau. Konkretūs faktai apie tai, kaip veikia SEO mechanizmas, nepadeda perprasti šio proceso tiek, kiek padeda specialistų įžvalgos, stebint interneto […]

read more >