Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

SEOKad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta.

„Google AdWords” reklama

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje „Google”. Šioje paieškos sistemoje reklama vyksta aukciono būdu. Kuo daugiau sutinkate mokėti už vieną lankytojo paspaudimą ant Jūsų skelbimo, tuo į aukštesnį paieškos rezultatų olimpą užkilsite. Tačiau „Google AdWords” turi kelis trūkumus, kurie šią reklamos formą daro ne tokią patrauklią kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Pirmas iš jų – kaina. Reklamos kampanija paprastai trunka kelias savaites arba mėnesį, bet tą pačią minutę kai ji yra nutraukiama arba išnaudojamas reklamai skirtas biudžetas, viskas sustoja, t.y. jokių rezultatų, jokios išliekamosios vertės.

Tuo tarpu, seo paslaugos teikiamos nuolat. Nors pirmieji rezultatai matomi tik po mėnesio ar kelių, investicijos niekur nedingsta. Verta nepamiršti ir to, kad internetiniams projektams, kurie nedraugauja su paieškos sistemomis „Google AdWords” yra mažiau efektyvi ir brangesnė nei galėtų būti. Visagalis „Google” net ir reklamdavius reitinguoja pagal lankytojų skaičių, o čia jau prieiname prie seo.

Optimizavimas (SEO)

Žodynas skelbia, kad seo meaning svetainių optimizavimą paieškos sistemoms. Tikslesnį apibrėžimą pateikia seo wiki – svetainių projektavimo metodologija, siekiant aukščiausių pozicijų paieškos sistemų rezultatuose.

Didelis privalumas – seo kaina, kuri priklauso nuo Jūsų situacijos rinkoje. Ši sritis yra daugiau maratonas nei sprintas. Todėl kiekvienas centas, kuris buvo investuotas į seo atsiperka  kaip ilgalaikė investicija. Kita vertus, net 80 proc. internautų nespaudžia ant „Google AdWords” reklamos skelbimo. Tai reiškia, kad seo yra vienintelis patikimas būdas pasiekti savo klientus internetu.

Paprastai seo optimizavimas atliekamas keliais etapais: svetainės auditas, analizė, konkurentų tinklalapių analizė, raktinių žodžių analizė ir išorinis optimizavimas, kurio metu pasitelkiami socialiniai tinklai bei dalinimasis nuorodomis.

Svarbu: Šios srities paslapčių galima išmokti visiems, kurie turi lašelį kantrybės ir užsispyrimo. Kelias savaites trunka seo kursai. Kelis tūkstančius kainuojančios seo pamokos metu yra nagrinėjamos „Google” rekomendacijos, suteikiamos pamatinės žinios ir teikiami seo optimizavimas patarimai.

 

 

 

 

Auksinės SEO taisyklės, kurių nederėtų pamiršti

SEO paslaugos interneto svetainėmsSEO paslaugos interneto svetainėms ir jų metodai unikalūs tuo, kad nusistovėjusi SEO teorija yra pagrįsta atidžiais stebėjimais, kurių metu specialistai fiksuoja, kokios svetainės pakankamai lengvai kyla į paieškos sistemos rezultatų reitingų viršūnes, o kokioms sekasi prasčiau. Konkretūs faktai apie tai, kaip veikia SEO mechanizmas, nepadeda perprasti šio proceso tiek, kiek padeda specialistų įžvalgos, stebint interneto svetainių optimizavimo procesą. Visgi, egzistuoja kelios taisyklės, kurias turėtų atsiminti kiekvienas.

  1. Niekam tikęs SEO smukdo verslą

Jeigu SEO neveikia, greičiausiai neveiks ir verslas. Juodoji interneto svetainių SEO optimizacija, kai aukštos vietos paieškos sistemų rezultatuose pasiekiamos netinkamais metodais, kenkia visos įmonės veiklai. Beje, ši taisyklė galioja ne tik paieškos sistemoms, bet ir svetainės lankytojams, kurie įtarę „negarbingą“ SEO, yra linkę tokia įmone nepasitikėti. Tad blogas SEO turi įtakos ir įmonės reputacijai.

  1. SEO straipsnių turinys turi būti skaitomas

Labai ilgai kalbama apie tai, kad SEO straipsniai turi būti unikalūs, nes už plagiatą Google sistemos robotukai skaudžiai baudžia. Visgi, šiandien situacija pakito, SEO straipsniams pradėti kelti šiek tiek aukštesni kokybės reikalavimai. Paprasčiau tariant, nepakanka pilstyti iš tuščio į kiaurą ir džiaugtis, kad pavyko sukurti originalų tekstą, straipsnio turinys turi būti skaitomas, įdomus ir aktualus interneto vartotojams.

  1. Nuorodų pirkimas – prastas pasirinkimas

Visi kartais susivilioja pasinaudoti nuorodų mainais ir jų pirkimo galimybe, tačiau Google paieškos sistema į tokius veiksmus žiūri labai neigiamai. Pats geriausias būdas pakelti savo internetinės svetainės autoritetą – kurti kokybišką ir naudingą turinį žmonėms, kurie patys norėtų jį platinti. Žinoma, šis procesas reikalauja daug pastangų ir išmanymo, tad nieko nuostbaus, kad profesionalios SEO paslaugos interneto svetainėms šiuo metu išgyvena tikrą aukso amžių.

  1. Raktiniai žodžiai praranda svarbą

Raktiniai žodžiai ar frazės atlieka svarbų vaidmenį, optimizuojant internetinę svetainę, tačiau specialistų praktika rodo, kad „liguistas“ požiūris į juos, kai norisi raktiniais žodžiais prigrūsti svetainę, tikrai neatsiperka, o kartais net ir pakenkia svetainės reitingams. Šiandien SEO pirmenybę teikia ne raktiniams žodžiams, o nuorodoms.

  1. SEO nuolatos kinta

Jeigu šiandien SEO paslaugos interneto svetainėms vadovautųsi prieš kelis metus galiojusiomis taisyklėmis ir rekomendacijomis, gerų rezultatų pasiekti tikrai nepavyktų. SEO keičiasi, todėl geriausi šios srities specialistai  –  naujovėms neabejingi savo darbo asai, kurie sugeba greitai perprasti naujas žaidimo taisykles ir jomis vadovautis.