Kaip pasiekti geresnes savo tinklalapio pozicijas

Jūsų įmonės tinklalapio pozicijos reikšmingai suprastėjo? O gal jos apskritai niekuomet nebuvo geros? Nepaisant to, kokia bebūtų jūsų tinklalapio pozicijų situacija, turite suprasti, kad svetainės SEO yra tiesiog būtinas norint užimti aukštas pozicijas ir visuomet išlikti konkurencingiems. Tiesą sakant, konkurencija auga su kiekviena diena, o tai reiškia, kad kiekvienas verslo savininkas yra priverstas sistemingai siekti […]

read more >

Kaip matuojami SEO rezultatai?

Pakilusios svetainės pozicijos Google sistemoje – tai pagrindinis svetainės optimizavimo tikslas. Siekiant šio tikslo visuose svetainės optimizavimo etapuose pasiekiami ir kiti verslui naudingi pokyčiai. Jie yra ne tik papildoma vertė, kurią suteikia SEO paslaugos, bet ir SEO rezultatų matavimo kriterijus. Aptarkime, kokiais dar rodikliais be Google pozicijų galima įvertinti svetainės optimizavimo rezultatus. Organinio srauto pokyčiai […]

read more >

SEO patarimai: Kaip gauti kokybiškų atgalinių nuorodų?

SEO specialistai vienbalsiai sutinka – atgalinės nuorodos – vienas iš svarbiausių SEO optimizacijos etapų po vidinio SEO atlikimo. Jei neturėsite atgalinių nuorodų, puikus turinys ir profesionalus vidinis SEO neatneš norimų rezultatų. Kodėl? Reiktų įsigilinti į oficialią Google poziciją nuorodų atžvilgiu. Ji labai paprasta. Jei į tave kažkas deda nuorodą be jokio mokesčio, tai reiškia, kad […]

read more >

Skaitmeninis marketingas: kuri reklama yra geriausia?

Skaitmeninis marketingas laimi prieš tradicinį marketingą visomis prasmėmis. Žinoma, tam tikra auditorija vis dar mieliau ima reklamą iš TV arba laikraščių, tačiau tokių žmonių dauguma. Ir seni žmonės, ir vaikai jau šiuo metu moka naudotis internetu, taigi jiems aktualią informaciją susiranda labai greitai ir paprastai. Surasta informacija dažniausiai būna vedina reklamos. Efektyvi reklama padės Jums […]

read more >

Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

Kad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta. „Google AdWords” reklama Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje […]

read more >