Ar įmonių katalogai skirstomi į gerus ir blogus?

įmonių katalogasGėris ir blogis. Geriečiai ir blogiukai. Pliusai ir minusai. Gerai ir blogai. Pasaulis turtingas, bet ne tik auksu ar kitomis materialiomis gėrybėmis. Pasaulyje gausu priešpriešų. Štai todėl ir klausiame vieno sukto klausimo. Kaip manote… ar įmonių katalogas gali priklausyti gerų (arba blogų) dalykų kategorijai? Na, o dar konkrečiau: ar įmonių katalogai skirstomi į gerus ir blogus?

Netempiant gumos reikėtų pasakyti, kad oficialaus skirstymo nėra. Įvairiose šalyse nominuojami filmai ir jų kūrėjai, rengiami muzikos apdovanojimai, tačiau įmonių katalogams skirto renginio tikriausiai nėra. Žinoma, organizuojami įvairiausi verslo seminarai, konferencijos, bet konkretaus apdovanojimo „Geri ir blogi katalogai“ turbūt niekas nesugalvojo (atleiskite / pataisykite, jei klystame).

Kodėl apskritai kilo mintis apie skirstymą? Todėl, kad internete daug svetainių. Vienos patogios, puikiai funkcionuojančios. Kitos kritikuotinos. Įmonių katalogas taip pat yra interneto svetainė. Tai lyg ir specifinis žanras; kita vertus, tokie katalogai reikalingi visiems – ir verslui, ir kiekvienam klientui, pirkėjui, lankytojui. Ar tai būtų transporto, ar baldų, ar bet kokia kita sritis, visais atvejais katalogas primena stiprią pagalbos ranką.

Didžiulis pliusas, kad viskas randama greitai ir kone be pastangų. Nereikia vartyti šimtų puslapių ar laukti, kol koks nors konsultantas ieškos jums aktualių dalykų. Kadaise naudojomės telefonų knygomis, ir tai buvo gana patogu. Tačiau dabar suprantame, kad įmonių katalogų patogumas matuojamas žymiai aukštesniais balais. Itin patogu, itin greita ir, aišku, kokybiška.

Kokybė čia reikšminga todėl, kad kataloge pateikiama informacija privalo būti tiksli. Įsivaizduokite, kad įmonių pavadinimai surašyti su klaidomis, o telefonų numeriuose sumaišyti skaičiai. Remiantis vienu senu posakiu, tokia situacija būtų įvardijama kaip „nei du, nei vienas“ arba „nei šis, nei tas“.

Taigi, kad įmonių katalogas veiktų kuo puikiausiai, jį kuriant įdedama daug darbo. O tą darbą įvertina lankytojai. Juk iš karto aišku, ar svetainė naudinga. Jeigu įmonė pavadinta vienu vardu, tai negali būti pateikiamas kitas. Jeigu telefono numerio galas yra 887, tai negali būti parašyta 878.

Nors katalogai oficialiai neskirstomi į gerus ar blogus, tačiau esmę suvokti nesunku: geras įmonių katalogas pelno pasitikėjimą ir ne vieną nykštį aukštyn.

 

 

 

POS pasirinkimas ir svarba

pos terminalaiPOS programinė įranga – kompiuterinė sistema arba kitaip kasos aparatas, kuris padeda pirkimo pardavimo darbus atlikti kur kas paprasčiau ir greičiau. Jeigu anksčiau viskas buvo daroma rankiniu būdu – tai šiuo metu daugelis verslininkų negali įsivaizduoti gyvenimo be kompiuterių. Ir tai aktualu tiems, kurie prekiauja didmenine prekyba, ir tiems, kurie užsiima mažmenine. Tuo pačiu viešbučių bei restoranų tinklai taip pat mielai naudojasi POS terminalas, kurie ne tik susistemina medžiagą, tačiau ir padeda paprasčiau ją analizuoti bei ieškoti būdu, kurie gali padėti verslininkui pasiekti daugiau.

POS sistemos pasirinkimas

POS terminalai buvo naudojami ir iki 1990-ųjų metų, tačiau būtent po šios datos pradėtos kurti vis inovatyvesnė ir vis arčiau dabartinio prototipo sistemos, kurios labai palengvina darbus. Tiesa, kadangi šias sistemas siūlo labai daug skirtingų gamintojų, natūralu, kad norint atrasti patį geriausią teks apsvarstyti labai daug įvairiausių alternatyvų ir įsigyti tai, kas Jums labiausiai tinka. Juolab, kadangi POS teraminami yra ilgalaikė investicija – geriau iškart skirtingi didesnę pinigų sumą ir įvertinti tai, kad ateityje Jums gali reikėti kur kas modernesnė ir daugiau funkcijų atliekančios įrangos. O pasiūla tikrai labai plati. Nuo pačių elementariausių iki pačių moderniausių. Kiekvienam pagal jo poreikius ir tuo pačiu piniginės galimybes.

Pirkimas internetu

Šio tipo sistemos labai dažnai perkamos internetu, kadangi tai gana greitas ir paprastas būdas rasti tai, ko Jums reikia. Paprasčiausiai internete kur kas paprasčiau palyginti skirtingas alternatyvas. Pradėkime nuo to, kad galima rinktis kainos aspektus, kurie labai varijuoja ir toliau judėkime link to, kad skiriasi funkcionalumas. Tačiau juk taip ir yra, kad kuo daugiau funkcijų – tuo kaina yra mažesnė. Ir tai gana natūralus veiksnys. Tad kartais geriau investuoti daugiau šiek tiek žvelgiant į ateitį, kuri gali pakeisti poreikius.

Internete dažniausiai kur kas paprasčiau pamatyti akcijas ir nuolaidas, kurios leidžia nepermokėti, tačiau įsigyti itin kokybišką produkciją. Šį privalumą taip pat verta įvertinti ir džiaugtis, kad tokia galimybė egzistuoja.

 

Kodėl neverta pardavinėti įmonės pažįstamiems?

imoniu pardavimasIšaušo ta diena, kuomet supratau, kad reikia atsipūsti. Taip liaudiškai sakant padaryti restartą žmogystai, kuri anksčiau vadinosi žmogumi, o dabar sėdi mano kėdėje ir padėrusiu, nieko nematančiu žvilgsniu, spokso į ekraną. Todėl nusprendžiau parduoti įmonę ir greitai supratau, kad tai padaryti nėra taip lengva. Viena vertus, uždaryti įkurtą ir pelningai veikiantį juridinį asmenį gaila, kita vertus, sudėtinga surasti kas svajotų įsigyti įmonę su istorija, dar sudėtingiau tai padaryti neprarandant draugų.

Draugai ir pinigai nesuderinama

Sakoma, kad kai smegenyse tuščia reikia išgerti vitamino, kuris skatina kažkokio hormono veiklą. Gėriau ir vieno, ir kito vitamino. Deja nepadėjo, todėl imoniu pardavimas tapo tam tikra išeitimi. Pirmiausiai, pasakiau apie tai savo draugams ir pažįstamiems. Bėda, niekas iš jų nedirba toje srityje, kurioje dirbu aš. Tie, kurie čia darbuojasi neturi laiko ir noro dar vienai popamokiniai veiklai. Kitiems – žalias arba dar žalesnis miškas juridiniai įmonės valdymo ypatumai. Supratau, kad imoniu pirkimas nėra kiekvieno lietuvio kasdienis pirkinys. Todėl potencialių klientų pradėjau dairytis kitur.

Pasirinkau socialinius tinklus ir teko dar kartą nusivilti. Pasirodo, net naujai isteigtu imoniu pardavimas nėra toks paklausus kaip tikėjausi. Taigi, parduodamos uab buvo apipiltas komentarais apie balansą, apie neva susikaupusias skolas ir dar šimtą dešimt komentarų, kurie prasilenkia su realybe, kaip marsas prasilenkia su merkurijumi.

Įmonės pardavimu nekiekviena bendrovė nori rūpintis

Nusprendžiau parašyti kompanijai, kuri tuo užsiima. Čia taip pat teko pavargti. Juk nauju uab pardavimas yra sudėtingesnis nei jų pirkimas. Juolab, uab pirkimas pardavimas yra populiaresnis nei nupiepusios MB. Tada kilo mintis, reorganizuotis. Pradėjau svarstyti kaip tai padaryti. O gal nepavyks? Gal paprasčiau likviduoti veiklą? Į šiuos klausimus atsakė tik viena bendrovė, kuriai imoniu pardavimas (ar tai būtų MB, ar UAB) yra kasdieninis darbas. Kadangi jie dirbo pagal sutartį ir už tam tikrą sandorio procentą, man ši procedūra nekainavo nieko, o atnešė pelną, kurio nebūtų atnešęs likvidavimas.

Procedūra varginanti ir ilga?

Procedūra su kitos įmonės pagalba buvo greita ir paprasta (vienai tektų vargti daug ilgiau). Juolab, imoniu pardavimas visuose miestuose toks pats (imoniu pardavimas vilniuje, imoniu pardavimas kaune, uab pardavimas klaipedoje). Jeigu būčiau pardavusi bendrovę draugei ir jai verslauti nepavyktų… Greičiausiai, su įmonės bankrotu ateitų galas ir mūsų draugystei. Kita vertus, ar nebūtų gaila savo kūdikio, ar nekaltinčiau jos dėl tokios verslo baigties? Todėl dabar suprantu, kad pažįstami ir draugai nėra tinkami verslo pirkėjai.