logotipo kūrimasĮmonės logotipas gali atnešti pelną, arba visai sužlugdyti jį. Pasaulyje, kuriame verslo konkurencija yra didelė, reikia veikti greitai ir tiksliai. Logotipas yra viena pirmiausių marketingo strategijų, ir viena paskutiniųjų strategijų, kalbant apie klientus ir investuotojus.

Emocija

Logotipas yra vienas pagrindinių motyvų, kodėl klientai pasirinks įmonę. Nesvarbu, ar tai būtų drabužių logotipas, ar paslaugos teikiančio verslo logotipas, žmonės yra linkę burtis į socialines grupes. Logotipas turi atspindėti įmonės vertybes, kurios atspindėtų klientų vertybėmes.

Jei logotipas nebūtų emocijos pardavimas, turbūt turtėtume šimtą Nike ir dar šimtą Adidas atspindinčių logotipų. Šių logotipų gerbėjai nekonfliktuotų ir pagaliau susitartų, kad abiejuose produktuose yra pliusų ir minusų. Tačiau, taip niekada nebus, nes logotipas pirmiausia parduoda emocija, o tik vėliau produktą. Nike batelių istorija yra užrašyta knygoje, paties Nike įkūrėjo Phil Knight, bet emocijos nėra, o, jei pasakius Micheal Jordan? LeBron James‘? Cristiano Ronaldo? Roger Federer? Emocijos kyla su kiekvienu praleistu metimu, neįmuštu įvarčiu ar neatmuštu kamuoliuku. Nike logotipas išpopuliarėjo sportininkams dalinantis emocija su savo gerbėjais, kuriant istoriją. Logotipo tikslas turi būti sukurti bendruomenę, kuri dalintųsi tokiomis pat arba panašiomis vertybėmis. Emocijos sukūrimas, sukuria lojalumą, o tai yra verslo siekiamybė – turėti lojalius klientus.

Logotipo kūrimas

Pradedant kurti logotipą, turbūt norite sudėti į jį visą tai ką išgyvenote pats ir parodyti pasauliui, ką jums reiškia jūsų įmonė. Galiu nuvilti, kad daugiau šansų, kad taip ir liksite vienas su savo logotipu, nes klientai gali matyti visiškai kitką, o gal net nepastebėti siunčiamos žinutės. Tada kyla klausimas, tai kaip sukurti gerą ir pelną nešantį logotipą. Pirmiausia reikėtų išsigryninti koks yra įmonės teikiamų paslaugų tikslas.

Tekstinis ženklas (Wordmark)

šio tipo logotipas puikiai veikia įmonėms, kaip: CocaCola, Visa, Google.

Simbolinis ženklas (Pictoral / Letterform Mark)

šio tipo logotipas puikiai veikia įmonėms, kaip: Twitter, HP, Apple.

Abstraktus ženklas (Abstract)

šio tipo logotipas puikiai veikia įmonėms, kaip: Sprint, PlayBoy, Pepsi, Nike.

Grafinis ženklas (Mascot)

šio tipo logotipas puikiai veikia įmonėms, kaip: KFC, Kool-Aid.

Emblema (Emblem)

šio tipo logotipas puikiai veikia įmonėms, kaip: Harley, Starbucks.

Peržvelgus visas aukščiau išvardintas įmones ir jų logotipus, niekas negalėtų ginčytis apie jų siunčiamą, paslaugų tiekimo, žinutę pasauliui.

Svarbu atsiminti, jog tendencijos nėra amžinos, tad norint sukurti logotipą, kuris dirbtų verslui, reikėtų vengti to laiko tendencijos. Tendencijos baigiasi, taip pat baigsis ir klientų susidomėjimas įmone, kurios logotipas sukurtas pagal to laiko tendenciją.

Logotipas yra bendros vertybės dalinimasis tarp pardavėjo ir kliento. Jei įmonės vertybės logotipe išreikštos tiksliai ir aiškiai, klientui yra daug lengviau pajusti emociją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *