Ar įmonių katalogai skirstomi į gerus ir blogus?

įmonių katalogasGėris ir blogis. Geriečiai ir blogiukai. Pliusai ir minusai. Gerai ir blogai. Pasaulis turtingas, bet ne tik auksu ar kitomis materialiomis gėrybėmis. Pasaulyje gausu priešpriešų. Štai todėl ir klausiame vieno sukto klausimo. Kaip manote… ar įmonių katalogas gali priklausyti gerų (arba blogų) dalykų kategorijai? Na, o dar konkrečiau: ar įmonių katalogai skirstomi į gerus ir blogus?

Netempiant gumos reikėtų pasakyti, kad oficialaus skirstymo nėra. Įvairiose šalyse nominuojami filmai ir jų kūrėjai, rengiami muzikos apdovanojimai, tačiau įmonių katalogams skirto renginio tikriausiai nėra. Žinoma, organizuojami įvairiausi verslo seminarai, konferencijos, bet konkretaus apdovanojimo „Geri ir blogi katalogai“ turbūt niekas nesugalvojo (atleiskite / pataisykite, jei klystame).

Kodėl apskritai kilo mintis apie skirstymą? Todėl, kad internete daug svetainių. Vienos patogios, puikiai funkcionuojančios. Kitos kritikuotinos. Įmonių katalogas taip pat yra interneto svetainė. Tai lyg ir specifinis žanras; kita vertus, tokie katalogai reikalingi visiems – ir verslui, ir kiekvienam klientui, pirkėjui, lankytojui. Ar tai būtų transporto, ar baldų, ar bet kokia kita sritis, visais atvejais katalogas primena stiprią pagalbos ranką.

Didžiulis pliusas, kad viskas randama greitai ir kone be pastangų. Nereikia vartyti šimtų puslapių ar laukti, kol koks nors konsultantas ieškos jums aktualių dalykų. Kadaise naudojomės telefonų knygomis, ir tai buvo gana patogu. Tačiau dabar suprantame, kad įmonių katalogų patogumas matuojamas žymiai aukštesniais balais. Itin patogu, itin greita ir, aišku, kokybiška.

Kokybė čia reikšminga todėl, kad kataloge pateikiama informacija privalo būti tiksli. Įsivaizduokite, kad įmonių pavadinimai surašyti su klaidomis, o telefonų numeriuose sumaišyti skaičiai. Remiantis vienu senu posakiu, tokia situacija būtų įvardijama kaip „nei du, nei vienas“ arba „nei šis, nei tas“.

Taigi, kad įmonių katalogas veiktų kuo puikiausiai, jį kuriant įdedama daug darbo. O tą darbą įvertina lankytojai. Juk iš karto aišku, ar svetainė naudinga. Jeigu įmonė pavadinta vienu vardu, tai negali būti pateikiamas kitas. Jeigu telefono numerio galas yra 887, tai negali būti parašyta 878.

Nors katalogai oficialiai neskirstomi į gerus ar blogus, tačiau esmę suvokti nesunku: geras įmonių katalogas pelno pasitikėjimą ir ne vieną nykštį aukštyn.

 

 

 

Leave a comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.