Amžina dvikova: SEO ar „Google AdWords”

SEOKad ir kiek veidai iš televizoriaus ekranų dūduotų apie ekonominį pakilimą įmonių biudžetų eilutėse tėra viena eilutė reklamai. Todėl nuožmi konkurencija tarp greitų rezultatų su „Google AdWords” bei patikimų ir ilgalaikių investicijų į seo (svetainės optimizavimą paieškos sistemoms) tebevyksta.

„Google AdWords” reklama

Daugiau nei 90 proc. interneto vartotojų paslaugų arba prekių paiešką pradeda paieškos sistemoje „Google”. Šioje paieškos sistemoje reklama vyksta aukciono būdu. Kuo daugiau sutinkate mokėti už vieną lankytojo paspaudimą ant Jūsų skelbimo, tuo į aukštesnį paieškos rezultatų olimpą užkilsite. Tačiau „Google AdWords” turi kelis trūkumus, kurie šią reklamos formą daro ne tokią patrauklią kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio.

Pirmas iš jų – kaina. Reklamos kampanija paprastai trunka kelias savaites arba mėnesį, bet tą pačią minutę kai ji yra nutraukiama arba išnaudojamas reklamai skirtas biudžetas, viskas sustoja, t.y. jokių rezultatų, jokios išliekamosios vertės.

Tuo tarpu, seo paslaugos teikiamos nuolat. Nors pirmieji rezultatai matomi tik po mėnesio ar kelių, investicijos niekur nedingsta. Verta nepamiršti ir to, kad internetiniams projektams, kurie nedraugauja su paieškos sistemomis „Google AdWords” yra mažiau efektyvi ir brangesnė nei galėtų būti. Visagalis „Google” net ir reklamdavius reitinguoja pagal lankytojų skaičių, o čia jau prieiname prie seo.

Optimizavimas (SEO)

Žodynas skelbia, kad seo meaning svetainių optimizavimą paieškos sistemoms. Tikslesnį apibrėžimą pateikia seo wiki – svetainių projektavimo metodologija, siekiant aukščiausių pozicijų paieškos sistemų rezultatuose.

Didelis privalumas – seo kaina, kuri priklauso nuo Jūsų situacijos rinkoje. Ši sritis yra daugiau maratonas nei sprintas. Todėl kiekvienas centas, kuris buvo investuotas į seo atsiperka  kaip ilgalaikė investicija. Kita vertus, net 80 proc. internautų nespaudžia ant „Google AdWords” reklamos skelbimo. Tai reiškia, kad seo yra vienintelis patikimas būdas pasiekti savo klientus internetu.

Paprastai seo optimizavimas atliekamas keliais etapais: svetainės auditas, analizė, konkurentų tinklalapių analizė, raktinių žodžių analizė ir išorinis optimizavimas, kurio metu pasitelkiami socialiniai tinklai bei dalinimasis nuorodomis.

Svarbu: Šios srities paslapčių galima išmokti visiems, kurie turi lašelį kantrybės ir užsispyrimo. Kelias savaites trunka seo kursai. Kelis tūkstančius kainuojančios seo pamokos metu yra nagrinėjamos „Google” rekomendacijos, suteikiamos pamatinės žinios ir teikiami seo optimizavimas patarimai.

 

 

 

 

Leave a comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *